Home » , , , , » Grusomme Mig (2010) Fuld Film Streaming

Grusomme Mig (2010) Fuld Film Streaming

Se fuld film Grusomme Mig i bedste look videoformat. Online streaming Grusomme Mig i høj kvalitet. Spille streaming Grusomme Mig i high definition-format. Fuld streaming Grusomme Mig i top kvalitet. Spille film Grusomme Mig i bedste kvalitet.


Du vil observere samlede beskrivelse af Grusomme Mig nedenfor:
  • Original titel : Despicable Me
  • Film titel : Grusomme Mig
  • År for film : 2010
  • Genrer af film : Animation, Familie,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 2010-07-08
  • Virksomheder af film : Illumination Entertainment, Universal Pictures,
  • Landene i film : United States of America,
  • Sprog af film : English,
  • Varighed film : 95 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 6.9
  • Youtube ID film : RXZY_XRjABs
  • Oversættelse af film : EN,DE,IT,NL,RU,FR,ES,PT,ZH,HU,CS,TR,FA,FI,SV,EL,DA,HE,SR,SL,PL,NO,SK,UK,KO,BG,JA,
  • Aktører film :Kristen Wiig (Miss Hattie (voice)), Russell Brand (Dr. Nefario (voice)), Jemaine Clement (Jerry the Minion (voice)), Ken Jeong (Talk Show Host (voice)), Miranda Cosgrove (Margo (voice)), Julie Andrews (Gru's Mother (voice)), Jason Segel (Vector (voice)), Dana Gaier (Edith (voice)), Will Arnett (Mr. Perkins (voice)), Rob Huebel (Anchorman (voice)), Elsie Kate Fisher (Agnes (voice)), Mindy Kaling (Tourist mom (voice)), Danny McBride (Fred McDade (voice)), Chris Renaud (Dave the Minion (voice)), Jack McBrayer (Carnival Barker / Tourist Dad (voice)), Steve Carell (Gru (voice)), Pierre Coffin (Tim the Minion / Bob the Minion / Mark the Minion / Phil the Minion / Stuart the Minion (voice))

1323594

Grusomme Mig er en bedre film skabt af Illumination Entertainment, Universal Pictures, der kommer med en beskrivelse af filmen er "I et dystert, dunkelt hus bor Gru. Og Gru er en grusom type. Han er så grusom, at han har udtænkt en plan, som vil chokere hele verden: Han vil stjæle månen. Intet kan stoppe Gru, for han bruger både krympestråler, frysestråler og tungt armerede køretøjer og luftfartøjer til at rydde eventuelle modstandere af vejen. Men så møder han de tre forældreløse piger Agnes, Edith og Margo. Og de synes ganske overraskende, at Gru har faderpotentiale.". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste lydkvalitet og bedste bedste skuespillere.

nogen første læse om denne film er jeg ikke helt sikker hvis jeg interesseret i idé eller eventuelt ikke. Efter at have set det Jeg synes at at udtrykke hvilken virkelig sætter pris. Jeg yderst anbefaler denne film for dem, der ligesom de fleste genre Animation, Familie, . posssible ser det uden at bruge en skilling bare klikke indsende og tilmeld, hvad du kan ser et enormt antal nyeste filmtitler uden beregning.

... Se streaming Grusomme Mig i HD-video 1080p ....




Art Direction : Eric Guillon, Screenplay : Ken Daurio, Editor : Gregory Perler, Story : Sergio Pablos, Editor : Pamela Ziegenhagen-Shefland, Executive Producer : Sergio Pablos, Screenplay : Cinco Paul, Original Music Composer : Heitor Pereira, Original Music Composer : Pharrell Williams, Production Design : Yarrow Cheney, Director : Pierre Coffin, Producer : Christopher Meledandri, Executive Producer : Nina Rappaport, Producer : John Cohen, Producer : Janet Healy, Director : Chris Renaud
Selvfølgelig, nu du kan se film involverer Grusomme Mig 100% længde og tilegne den hyperlink til dette flick Grusomme Mig i top videoformat.


Tags: duringcreditsstinger,

Share this article :

0 komentar:

Posting Komentar

 
Support : Copyright © 2013. comedy movie - All Rights Reserved